Wednesday, December 24, 2014

Colind

Aho, aho...

  E vremea sărbătorilor, e vremea colindelor. Eu vă colind cu imagini, voi alegeți după gusturi și preferințe: un răsad de roșie, o salată verde, un fir de ceapă, o ridiche cu ciorapii roșii, o varză cu fesul roșu, spanac, plante suculente, ardei, un cozonac și un cârnat, toate sub ghirlanda luminițelor lui Iulian, luminițe cu aromă de lavandă.









 










 






   
  























Gata colindul, gospodari,
La anul și la mulți ani!

-->

15 comments:

  1. Craciun Fericit si tie! Frumoas colind :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sărbători fericite Cristina! Un An bun cu multă sănătate vă doresc!

      Delete
  2. Replies
    1. Să fiți sănătoși și bucuroși! Crăciun Fericit Angeli!

      Delete
  3. Replies
    1. Sărbători fericite vă doresc, multă sănătate!
      Crăciun fericit!

      Delete
  4. Replies
    1. Crăciun fericit cu bucurii și daruri multe Simona! La mulți ani!

      Delete
  5. Sarbatori fericite,un an nou imbelsugat,sanatate,bucurii si implinirea tuturor dorintelor!
    Pot sa imi pun in Botosel o Brandusa?
    La multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mulți ani Mihaela! Multă sănătate familiei și un An nou cu bucurii!
      Uite am sa-ți mai pun doi botoșei pe pervaz... :)

      Delete
  6. Hehehe, asa cozonaci faini si nefotosopati, mai rar vezi. Stiu eu cine i-a facut...dar nu spun, sa nu se afle. Iar minunile atarnande sunt cele pe care le vad eu din mersul tramvaiului??!! :D :D
    Craciun fericit, Mireluna mea! Multumim de urari, pe care le intorc inmiit! Sanatate, bunastare, bucurii, realizari si oameni iubitori in jurul tau!

    ReplyDelete
  7. Si rasad de carnat??de unde??Ca rasad de pisica avem si noi,da' alba...an nou luminos si multa sanatate...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! La Mulți Ani și toate cele bune!
      Frumoasă pisica!! :) Răsadul este afumat acum...

      Delete