Thursday, October 15, 2015

Jurnal de arome



    Am strâns toate aromele de toamnă și le răsfir în cele ce urmează. Părul a înflorit târziu în toamnă și florile sale, laolaltă cu perele zemoase, îmi vor fi alături in zilele umede și reci care urmează. 


    I-am surprins și pe cei doi, Brândușa și Romeo, prieteni buni, după o vară plină de musafiri care i-au mângâiat și alintat.  

    Agastache, dovleci, struguri și must, într-un amestec de arome. 




Cu zâmbet înainte în clasa 0.


Revenind la roșii, le-am așezat pe ultima masă însorită, sunt soiurile care încheie sezonul .



Persimmon

Persimmon

Kukla's Portughese Heart

Harvard Square



Great White*P20


Clackamas Blueberry, Stripes of Yore, H34 Gelb, Bosque Bumblebee


Canestrino Luca

Black and Red Boar

Fragola Garfagnana


Sungold

Roșia Armeriei, roșia de Jelna, m-a uimit prin productivitate și rezistență.




Ardeii iuți din containere.




Carolina Reaper


Pimiento de Padron

Red Rocoto



Ketchup de legume, sungold la sticle și dulceață de rubarbă sau aromele din cămară.









Mirela

-->

3 comments:

  1. Minunat! Și roadele, și chipul angelic de fetiță, și fața de masă cu dantelă croșetată (tu ai făcut-o?)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scuze Carmen, comentariul tău a stat ascuns în Spam. Fetița este nepoțica vecinului, o năzdrăvană veselă.
      Îmi povestea despre școală și ce i-ar place să învețe.
      Fața de masă am păstrat-o de la bunica mea, dânsa a croșetat dantela și a cusut-o.

      Delete